Shopping


Godkväll alla

For in till stan imorse efter jag lämnat barnen på dagis, skulle in och köpa linser och linsvätska, skönt att kunna byta till nya linser. :) Blev lite mer smått och gott också. Blev på stan lite längre  än vad jag hade tänkt. Efter jag varit på synsam gick jag på cubus och kiade, 30 % på allting. Men hittade ingenting vettigt, kändes onödigt att slänga ut pengar på saker som igentligen inte behövdes, iafl nu när det ska handlas julklappar.
Väntade in klockan så den kunde bli 11, för då fick Danne lunch. Han ko och mötte upp mig på stan, så gick vi på UH och åt lunch, blev juice och räkbaugett. Riktigt god var den. :)

Sen blev Danne tvungen att kila på jobbet igen, då kom Jenny in till stan, så vi gick runt och kikade lite. Hittade lite kläder på Gina som var rea på. Kanoners. :) Lite nytt skadar alldrig. Sen gick jag in på apoteket en sväng och handlade Alvedon och nässpray till barnen så det finns tillgängligt. Klockan bara rusade iväg och helt plötsligt var den halv 2. Så åkte med Danne hem klockan 2. For först förbi affärn och Danne hanlade pölsa som vi åt idag. Förj*vla gott var det! :D

Efter middagen var Melvin med Carro en stund, jag Danne och Casper for in till stan igen. Danne skulle köpa NHL 10. Så det har vi spelat ikväll, riktigt roligt var det, fast att jag förlorade. :b 

Nu spelas de lite poker, ska läga oss alldeles strax! :)

Gnatt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0