Poker och tv kväll



 Hello.

Idag är det Söndag, sista dagen på helgen, känns riktigt tråkigt. Men vad gör man..

Idag har vi inte gjort allt för mycket, klev upp runt kvart över 7, samma vanliga bompa och frukost. Sen for vi och hämtade upp Dannes bror som ville ha skjuss hem, sen stannade vi där och hälsade på Dannes mamma ftill 1 kanske. Sen började jag må så dåligt, huvudvärk och illamående, så vi for hem, Danne tog med sig Melvin och hälsade på Matte och Camilla så jag kunde vila lite. Casper skulle också vila så det passade bra. Mådde kanon när jag blev väckt då de kom hem. :)

Vi hade planerat in att gå till lekparken, men det blev mörkt så fort så det kändes inge roligt. Så vi beställde hem pizza och lekte resten av efgtermiddagen innan Melvin och Casper skulle hoppa ner i badet.

Melvin somnade lika fort ikväll, nästan direkt när vi la ner honom, så det beror nog på om han får sova på dan eller inte. Så det blir nog att säga till dagis att han inte ska sova under dagen, det behöver han verkligen inte.
Så nu är det broblemet fixat. Slipper han sitta uppe till 10 innan han kan sova.


Ikväll är Danne uppe hos Robban, antar att de lirar Xbox. :b Jag har spelat lite poker. Vann en turnering på 11 dollar. Sedan spelade jag en 2.20 $ turnering som gick sämre på. Fick AA och hökde till 600, en gick all in, jag syna och en efter mig synade också. AA mot QQ - AJ. QQ fick stege på River och vann. Så där tog den turren slut.

Har nyss fixat fika, och ska se klart filmen på 3an..
Gnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0