Poker


Halloj.

Idag har vi en bra Lördag. Jag och barnen steg upp runt kvart över 7. Danne snarkade vidare han, men de gjorde ju inget, vi kollade på bompa en liten stund sen började Melvin tjata om frukost, så vi plockade fram cocco pops, fil, mackor, juice och gott pålägg. Blev en ordentlig frukost för oss alla. :)

Efter 11 tiden for vi in till stan. Gick in på citylek och skulle kolla på lite småbilar till kidsen. Melvin har blivit en stor favorit av dom eftersom hans kompis Simon på dagis har med sig sånna på dagis, och Melvin får alltid låna en bil av honom när han kommer på morgonen, men nu fick Melvin en egen. Glad han blev. :)

Sen for vi och handlade lite saker tills ikväll och till middagen, hade glömt att köpa hamburgebröd som Danne var sugen på, och jag skulle köpa pannkaka. Mums! :)


Efter middagen var vi alla så trötta, specielt Casper, eftersom han hade inte vilat något under dagen, så vi alla hamnade i soffan en stund framför barntv. Sen började jag städa barnens rum eftersom Melvin hade råkat tagit ner en blomma, och det var blommblad överallt. Danne tog tag i städningen i en garderob vi har i hallen, en som var överfull med onödiga saker, så nu är allt det i förrådet. :)

Barnen somnade på studs iallafall, riktigt skönt, eftersom Melvin brukar annars inte somna föräns vid 10. Vi har spelat poker ikväll, jag spelar nu en 2.20$ 4000 garanterad. Går riktigt bra. 4700 reggade, 680 spelade kvar, jag e nu på plats 170. Utd från 414. Så får hoppas man tar sig en bit.
Danne gick upp till Matte och lirade Xbox, ser väl om jag är vaken då han komma hem, beror på hur det går i turneringen. :)

Nej nu ska läga mig energi till pokern. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0