Onsdag



God kvälla.

Har precis lagt ner Melvin och Casper i sina sängar, Melvin har redan hunnit sprungit upp några gånger, och snart lär jag få springa dit igen. Vissa gånger brukar Caspers säng vara fullt med leksaker för Melvin lägger allting där. När man då kommer in springer Melvin och lägger sig och skyller på att det är Casper som leker. smart grabb..
Har redan fått plockat ut Caspers cykel, och deras piano ur rummet, Melvin cyklade runt runt och sedan satt sig ner och spelade HÖGT med det lilla pianot. Nu är han och leker med något nytt.

På tvn går nu 2½männ. En riktig rolig serie. Sen ska jag ta fram lite skolböcker och plugga lite grann.
Melvin har varit hemma nu Tisdag och Onsdag, på Måndgag eftermiddag var han mycket hängig och välldigt varm, men det visade sig ingen feber. Men nu är han kry och han längtar så tillbaka till dagis, till hans kompis Simon, som han pratar om välldigt ofta. Han har gråtit sig helt slut de här 2 dagarna på morgonen då Casper får gå på dagis, men idag fick han följa med mig och hämta Casper, och det uppskattades. :)

Blir själv ikväll ja eftersom Danne jobbar em denna vecka.. Men ikväll slutar han halv 11, lite tidigare än vanligt. :) Så jag ska plugga och kolla på tv, och försöka få kidsen att somna.

Melvin och Casper bäddade ner sig på golvet med soffkuddar och täcke. Mysigt de hade.


Go klumpen Casper :)


Go klumpen Melvin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0