Onsdag kväll



Vilket trist väder det har varit idag/de senaste dagarna. Regn från och med man kliver upp tills man går och lägger sig. Runt 3-4 tiden börjar det bli mörkt. Vill att snön kan komma nu! Så man iallafall kan vara ute efter middagstid. Nu går det inte, man ser knappt vart man sätter foten. Himla tråkigt.

Imorse försovde vi oss, och länge också. Förstår inte hur det gick, eftersom Casper brukar för det mesta vara som en väckarklocka runt 6 halv 7 tiden. Men vi ställde även min klocka och Dannes klocka. Men 20 i 9 vaknade Melvin och väckte oss. Gick då direkt in och väckte upp Casper, som gärna ville sova lite längre. Men de fick han inte. De fikade och klädde på sig sen vandrade vi på dagis.

Nu ikväll har vi inte gjort så mycket, jag och Melvin for med pappa min på afäfrn, jag skulle handla Mjölk,bröd och pålägg. När vi kom hem hade Danne diskat bort all disk, underbart. :) Slipper man tänka på det imorgon.

På Fredag ska vi in på stan, eller, handla mat på Willys. Blir skönt med lite pengar. Först blir det att betala in barnomsorgen, sen storhandling. Danne slutar runt 11 tiden varje Fredag, så en perfekt dag att handla på. Slipper man stressen, och kidsen är även på dagis. Vi har som en grej att varje månad, eller den 20nde när vi ska storhandla för veckan, så stannar vi alltid på Coop först och äter lunch, korv med dryck 10 kr. Mycket billigt, annars blir vi alltid sugen på något när vi åker ifrån Willys eller när vi är där och handlar.

Nu ska jag fixa nån macka och varmoboy tills en film början vid halv 10. Harold and Kumar goes to white castle är den som visas på 6an då.

Nej ha en bra kväll.
hej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0