Morning


Godmorgon.
Själv har man varit vaken ett tag. Barnen är hemma ifrån dagis idag eftersom vi ska till tandläkaren för båda lite senare. Och enda dagen de kan och jag kan sova ut, nej då ska de upp tidigare. Innan 6 var vi uppe. Jag och Danne somnade relativt tidigt igår eftersom vi bara kollade på film, så man var rätt utvilad, och Danne kom i tid till jobbet också. :) Danne tänkte sluta tidigare idag för att köra och följa kidsen till tandläkaren, kanon. :) <3

Just nu så liger barnen och vilar. Igentligen bruka de vila runt 11 - 12, men de var jätte trötta. Vid kvart i 9 hade Melvin plockat fram sin kudde och täcke och lagt sig på golvet inne på rummet sitt, tro han somnade lite grann med. tröttisen. La ner dem i sängen efter de och de slocknade direkt, man blir trött av att vakna tidigt.

Nu ska jag städa bort lite, eller bara lägga mig ner och se på tv. Lät mycket skönare de.. :)

Ha en bra dag! Hoj


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha, jaa det lär det ju vara.. men jag SKA bada en sista gång för i år:P

Jepp, snart är jag hemma!:D

2009-11-03 @ 22:42:46
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0