Gnatt

Gokväll alla..
Har nyss spelat en sitngo på everst. en 1 dollar bara 10 manna. Kom 1 a och vann 5 dollar. så lite pluss iallafall. :)
Nu kikar jag lite på Batman Begins på 6an, ska väl snart lägga mig ner och sova..

Idag har det blivit mycket städning och bullbakning. Bullarna blev riktigt goda. :)
Sen efter dagis blev vi bjuden hem till barnens morfar på pölsa. Riktigt gott:)

När vi kom hem började vi blåsa upp lite ballonger.. Blev många ballonger. Skulle igentligen bara blåsa upp hälften av paketet, men blev visst inte så. Medans Melvin sprang omkring och lekte med ballongerna satt Casper och höll i ballongpåsen och gav mig ballonger en efter en, tänkte inte så mycket på hur många jag hade blåst upp, men tillslut var alla ballonger slut. :O Nu är det ballonger överallt.. Har hängt upp de mesta men några får stanna kvar på golvet som får bli lekballonger imorgon, annars måste man hela tiden gå och plocka ner..

Sen ville inte Melvin gå och sova när Casper skulle sova, så jag och Melvin kollade lite på hockeyn, han sa hela tiden att dom sprang välldigt fort. Då sa jag att de hade skridskor på sig, och att tomten kanske ger Melvin ett par skridskor i julklapp. Det tyckte han inte var roligt, direkt sa han nej tomten, Melvin rädd. Pappa komma hem snart.. sötnosen.

Ska lägga mig ner nu och kolla klart på filmen, som lär vara slut snart..
Gnatt.



De var ballonger överallt.


Kommentarer
Postat av: Becca

Glöm inte att ge Casper en grattis kram ifrån mig!:D

2009-11-06 @ 17:14:33
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0