Snart jul(?)


Hohoho. Endast 1 vecka kvar till julafton, känns verkligen inte som det. Jag som ville klippa mig, hitta nå julkläder, men inget har det blivit av. Suck! Men vi ska in på Onsdag, kanske man har råd/hinner med en klippning då, och kanske hittar nå fint på gina. Ja, man ser väl helt enkelt..

Kylan har verkligen kommit nu, trodde jag skulle frysa häcken av mig när vi gick till dagis idag. Lämnade pulkan hemma för annars hade barnen fryse ännu mer, få den kalla blåsten på sig. No good. Så vagnen fick det bli. Nu funderar jag bara på om jag orkar kilapå mickes och inhandla snus´, känns som det behövs, men KALLT!

IMORRN kommer Rebecca hem, Wieho. Ska bli så kul att träffa henne, senast var förra nyår va? var läänge sen iallafall. Just nu befinner hon sig i sthlm, så skynda dig hit:)


Jag vaknade 3 inatt. Superpigg..Tillsslut när klockan blev runt 4 orkade jag inte ligga kvar i sängen, klädde på mig, kokade lite ägg. Gjorde en god frukost och hedde på en film, i hopp om att jag skulle somna, men de gorde jag såklart inte. Efter 5 tiden väckte jag Danne för han skulle till jobbet, och Casper vaknade i samma veva som han for. Vi la oss i våran säng igen, vid 6 tiden så somnade jag, till klockan 7. Skönt. Men skulle behöva lite mer sömn. Melvin fick jag väcka vid 8, sömntutan. Tänk om Casper skulle älska att sova på morgonen som Melvin, då skulle man få sova ut mycket. *drömmer sig bort* ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0