Lördagen.


 Hej Lördagkväll!

För ungefär 20 min sedan somnade Melvin. Även fast han inte vilade något under lunchen så gick det inte att få honom att sova. Jag och Danne som skulle ha mys kväll och snaska i oss götta. Melvin satt med oss under hela filmen, fast vi försökte gå och lägga honom ett antal gånger då han bara ville vara uppe och springa och tiggde efter godis och inte lyssnade på de vi sa. Efter filmen gick jag och tog en dusch, när jag var klar hade Melvin äntligen somnat.

Imorse var vi uppe runt halv 8-8. Kikade bompa och åt frukost, och runt 11 gick vi alla ut och skulle åka pulka. Men tydligen så hade det regnat under natten så det var mest bara blaskigt och det gick inge fort alls i backen. Men barnen hade roligt ändå, specielt att hoppa i de få vattenpölar som fanns. Runt 12 tiden gick vi in och åt lunch och Casper gick och vilade. En mycket trötter Casper.

Vid 3 tiden for vi iväg en snabbis till affärn för att inhandla sallad, cream fraich och massa gott inför kvällen.
Direkt då vi kom hem började Danne med middagen och jag tog tag i disken. Vi gjorde kycklingfilé i ung och ris, plus min goda sallad! :) Vi gjorde lite mys inne i vardagsrummet och tog in barnens lilla bord och åt middag där inne. Första gången och det gick jätte bra. De tyckte det var spännande och det låg inte ris utspillt någonstans. Yey. :) Efter middagen tog vi fram barnens lördagsgodis och myste framför barntv. Efter allt kladd med godis fick de hoppa ner i badet. Tro de badade nästan en timma, de älskar att bada. Tillslut fick vi lov att ta upp dem då de på nå konstigt vis tyckte det var roligt att pissa och den andra skulle fånga strålen. (?!) Ja. va säg man. Vid halv 8 gick Capser och la sig och somnade nästan på direkten, men inte Melvin som sagt.

Nu lirar Danne lite poker och jag ska kika runt lite på nätet och kolla på tv.
Hoppas ni haft en bra kväll!

Tog lite kort medans kidsen badade, men inte de bästa kvalité eftersom det är med mobilkameran. Men enjoy. :)



Casper ville vara med på kort. :)


Melvin försöker bygga ihop något.


Vet inte vad han sysslar med, men nånting.


Medans barnen badade tog sig Danne tid och lirade lite Nhl.

Gnatt alla!




Kommentarer
Postat av: Becca

Haha. Fan vad roligt små barn kan ha:) började skratta när jag läste att dom fick för sig att fånga varandras kiss- stråle. haha. klockrent!

Snart så får jag träffa busungarna igen:)

2009-12-07 @ 23:05:21
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Bra då ses vi snart!;) <3

2009-12-10 @ 23:43:02
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0