Tjoho


Hallå.
Harf inte haft nått vettigt att skriva tidigare, eller någon lust. Men nu gör jag ändå inte så mycket.
På förmiddagen idag var vi mest bara hemma. När Danne kom hem gick vi ut en sväng, sen gick jag in till pappsen och lånade telefon för att ringa dagis och ändra tiderna på Måndag då de börjar, eftersom jag börja studera samma dag så behöver de komma på dagis lite tidigare. På Måndag lämnar jag dom 7 istället för 9. Sen blir det vanliga tider igen. :)

Sen blev vi bjuden på Pizza, och de tackar man inte nej till när nästan allting är slut hemma, blir att handla imrorgon. :)
Sen följde jag och melvin med dom till ÖoB. Och Danne och Casper var hemma och busade.

Imorrn ska jag Danne och Melvin in på stan, Carro ville ha leka med Casper. Måste nämligen köpa nya inneskor till Melvin innan dagiset börjar.

Och under helgen ska jag bara ha det trevligt, och sova ut:) Danne och kidsen ska på 50 års kalas i Östersund, jag bestämde meig nu i veckan att stanna hemma, tänkte först ha barnen hemma också så de kunde vila ut sig innan dagiset på Måndag, men Danne ville ha med dom dit, släkten och så vill väl träffa dom också, så dom fick följa med ändå. Men med en regel från mig, att de lägger sig i bra tider och kommer hem i bra tid så de hinner få sin sömn, eftersom de ska upp innan 6 på Måndag morgon. Verkligen viktigt de, annars orkar de inte med.
Men jag ska stanna hemma ändå, det mest lockane var att få sova ut riktigt länge och inte behöva tänka på så mycket annat. Var länge sedan  man fick sova ut. Är helt utvilad då de kommer hem. :)
Ska även boka tid för en klippning och sen kanske det blir en tur på stan. :) Får se vad jag hinner med. =) Ska bli skönt iallafall, men kommer sakna dom i massor. Men en helg går rätt så fort.

Just nu förösker barnen att sova, Melvin springer upp hela tiden och lägger leksaker till cykelhjälmar i Caspers säng, och det tycker han är jätte roligt, man får springa in och ut, men som vanligt lär de tröttna snart och somna. Danne spelar en sit and go, när han är klar med det ska Carro och Jim komma ner och spela A-Ö. Kul spel! :)

Nu orkar jag inte skriva längre. Skriver nått i helgen.
Bye


Europas största GuldBuddah, som fanns vid Frösö Zoo. Rätt frän.

Kommentarer
Postat av: Becca

Jo men tror du.. Dom är så jävla vidriga!

De flesta i Sverige har tur, man ser dom ju knappt. I alla fall hemma i norrland, lär ju finnas i några sunkiga lgh i sthlm. Men dom är ju så pytte än då så, här har vi dom i den allra största storleken:S blääe.. Sen låter det ju så vidrigt när dom kryper också.. uuuuuuussscch!

2009-08-20 @ 14:38:03
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0