Sol Sol


Hejsan.

Imorse klev vi alla upp runt 7 tiden. Danne råkade försova sig, men kom fort iväg efter 7 tiden. Jag och barnen kollade lite på Bomba innan det blev frukost, sen vid 9 gick vi ut och mötte upp Lonka, River och Holly. Sen tog vi en promenad bort till henne så barna skulle få bada ute lite. Vattnet var riktigt kallt, men tillslut vågade Melvin och River bada. Skönt. Var så varmt ute.  Sen till vid Lunch promenade vi hem, nu har de precis ätit och lagt sig och vilat.

Om en timme kommer Danne hem, skulle stanna på affärn först och köpa potatis för idag blir det fisk och potatis. Mums.
Vad som händer senare får se.

Igår vart det mycket bad för kidsen, gick upp till morfar och badade i Melvin och Caspers pool. Tog även med ruychkanan vi har, Casper älskade att åka ner i vattnet. Han sprang bara upp och ner. :) Sen gick vi hem och hämtade Danne, sen gick vi upp igen och blev bjuden på tacos. Riktigt gott var det. =)

På kvällen tog vi det bara lungt, Danne for iväg och inhandlade lite dricka, och godsaker, sen kollade vi på en film. Minns inte vad den hette, men kanon bra var den. Efter filmen slocknade jag på soffan, Danne tog då chansen och spelade lite World of Warcraft, eller vad det heter. Riktigt dåligt spel! Vaknade upp på soffan vid halv 1, och då gick vi och la oss.

Nu ska jag vila lite innan kidsen vaknar.
Hoj

Kommentarer
Postat av: Becca

Hehe, jag vill också klippa mig.. Mer! FAst jag väntar nog tills jag kommer till sverige så jag kan förklara lite bättre hur jag vill ha deT:P

2009-08-12 @ 00:13:39
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0