kvälla


Go kväll.

Vilken värme det har varit idag. Vid 11 tiden for Danne iväg på jobbet, samtidigt gick jag och barnen ut, gick förbi afärn en sväng och svalkade ner oss med en glass och kollade på traktorer. Sen ville Melvin till morfar för att bada, men jag orkade inte fylla i vatten i poolen så de fick nöja sig med att dricka saft. :) Sen gick vi hem och gjorde lunch, sen vid halv 2 gick de och vilade, de slocknade på direkten.

Vid 4 kom Danne hem, hade köpt med sig köttsoppa och gott bröd till middag. Köttsoppa är en stor favorit här, verkligen gott. Sen lite chips och jordnötsringar som vi myste och åt lite med barnen till bompa. Så imorrn blir det inget lördagsgodis. Nu ligger kidsen och sover iallafall.

Just för tillfälligt kikar på jag Mumiens återkomst, om den hette så. Rätt okey film.

Bye

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha.. jag brydde mig faktiskt inte så mycket.. tyckte väl inte det var taskigt, utan snarare konstigt:P haha.

Liksom, vem säger något sånt? Speciellt om man är 35 och en man?:P

2009-08-07 @ 23:21:31
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0