Kväll redan


Redan kväll. Dagen har gått himla fort.
Klockan 9 ska vi kolla på Green Mile. Får se om jag orkar se hela, den är 3½ timme lång, och då får man lägga till lite mer eftersom det ska ju alltid vara så mycket reklam. lär nog gå hem lite tidigare, känner mig redan trött och sliten.

Imorrn blir det städning och tvättning. Hade igentligen bokat tvättid idag, men kändes bättre att gå på stan och slösa pengar än att tvätta. :b Så jag bokade om tiden tills imorgon. Göra lite fint innan alla kommer hem också. =)

Sen på Måndag bär det av till skolan, Men blir nog inte där nå länge, kolla alla kurser och få lite information, sen får man se o man får uppgifterna på måndag. Förra terminen tog det en vecka innan vi fick alla uppgifter, så under den veckan, gjorde man ingenting. Längtar lite tills vi får alla uppgifter så man har nått att göra på dagarna, härligt att läsa på distans, hinner man med en massa annat också. Men den här terminen lär nog bli lite tuffare än den förra. Men det ska nog gå bra. =)

Nu sitter de andra och spelar spel, men jag orkade inte, är så trött..

Aja. Hörs imorgon.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0