Huvudvärk


Ännu en kväll då man är sliten och trött. Säkert för min huvudvärk som kommer nog från linserna. Måste in och laga glasögonen så jag slipper linserna. Men har knaprat lite alvedon så det är bättre än förut idag.

Idag har vi mest varit inne, vi gick ut en sväng på eftermiddagen då tvätten var klar. Vi var precis ner och hämtade den torra tvätten. Nu blir det My name is Earl på 3an. Sen någon film.

Var inne på en kompis bdb och hittade gamla bilder på Melvin och Casper när de var mindre. Bilder som inte jag har haft så det är alltid roligt att hitta fler bilder. :)  Kommer lägga upp lite bilder som jag hittade.

Ja just, imorrn ska vi också tvätta. :O Vi va rätt så lata med tvätten idag så vi hann aldrig tvätta sängkläder och handdukar. Så det ska tvättas bort imorrn, då kanske man är lite piggare också.





En liten Casper med bara 2 tänder. sötnos.


Melvin har också varit en liten skrutt. :)


En liten roligt bild på Melvin och River.  River ser så mycket större ut, men det skiljer bara ca 6 veckor mellan dom. Sötsakerna.


Jätte fin bild på Melvin med hans stora ögon.


Gnatt

Kommentarer
Postat av: Becca

Söta dom är!:D (var?) haha.. Ja, fast dom är ju fortfarande söta, men lite större:P

2009-08-15 @ 13:03:11
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hehe, min bilddagbok ;) Fast det är Mattias som knäppt den på Melvin och River, jag fanns inte med i bilden på den tiden ;)

2009-08-15 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0