Hello


Det är alldeles varmt ute och man vill helst vara ute hela tiden, men det jobbiga är att det verkligen inte går, inte med barnen iallafall. Korta stunder går bra, men idag blåste det en hel del så det var skönt. När barnen hade vaknat efter lunch vilan så var de alldeles blötfa av svett, stackarna. Hedde upp ett bad så de fick svalka av sig. 

Ikväll gick de och la sig runt halv 9, senare än vad de brukar, men jag tyckte de sovde för länge under lunchen, så de var inte alls trötta vid 7 tiden. Och nu mot kvällen blir det mycket svalare på deras rum, så det är härligare att lägga sig då.

Nu spelar jag en Sagan's HORSE freeroll på pokerstars, sen fick jag en sno lite pengar av Danne för att spela Kvällskvisten på Svenska spel.

Nu ska jag snacka lite med Rebecca på msn. evigheter sen..Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0