Hej

Ja nu var det länge sedan jag orkade ta mig tid att skriva.
Har blive lite fullt upp med skola och dagis.

Barnen trivs som vanligt jätte bra på dagis, och skolan går bra, är inne i skolan på Måndagar och har tre lektioner. Slutar vid 2. Rätt härligt.
Om 2 veckor ska vi ut på praktik, Jag kommer att vara på Sundhem. Vill helst vara där jag var förra terminen, men man får ju inte vara på samma ställe.

Casper har just blivit sjuk, känns inge bra. Vi har 2 uppgifter som ska vara inlämnade på Fredag. Och Casper måste vara hemma från dagis. Lyckat? Nej. Men det får bara lov att gå ändå..

Nu blir det tv. Adjö


Kommentarer
Postat av: Carro

Sundhem är kung ;)

2009-08-31 @ 19:51:11
Postat av: Carro

Sundhem är kung ;)

2009-08-31 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0