Dagis - plugg


Hallå.

Kom hem från dagis för ett tag sedan, gick jätte bra att lämna idag, Melvin blir helt lyriskt som vanligt och vet inte vart han ska börja leka först. Sen gick jag över och lämnade Casper, där var det en liten flicka som bara grät och grät och ropade efter pappa, då ger Casper ifrån värsta sur minen och var på väg att gråta han också, men sen såg han snabbt en leksak framför honom och han sprang dit direkt.
Innan dagiset gick vi förbi lekparken en stund och skulle leka, men det var så blött överallt. Var bara att gå vidare, var då tvungen att byta kläder på barnen när vi kom fram till dagis, märks att sommaren är över.

Barnen vaknade halv 6 imorse, av att jag och Danne letade hans börs så han kunde ta sig in på jobbet, men vi hittade den inte. Senare ringde det en person som hade hittat hans börs efter fabriken. Hur kan den ha hamnat där? Senast vi hade den var igår i bilen på väg till Extra. Den kan ju inte bara flyga ut genom fönstret efter vägen. knepigt. Men tur den är återfunnen.

Har nyss tagit en dusch, ska sätta mig ner och läsa Social Omsorg nu, vi skulle läsa ett kapitel tills på Måndag, sen ska jag börja med en uppgift som ska vara klar nästa fredag. Blir lite stressigt från början för bara om 3 veckor ska vi ut på praktik, så vi fick lov att skjuta fram vissa uppgifter som ska vara klara innan praktiken. Så det är bara att sätta igång. Igentligen var det tänkt från början att vi skulle ut på praktik senare, men det blev nå knas.

Hämtar barnen klockan 3, då far vi på Willys och storhandlar.

Nej nu ska jag plugga!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0