Barn ledig i helgen


Nu är man ensam hemma hela helgen. Danne och barnen for nyss, Melvin åkte med Matte och Camilla, där även Oskar Tor och Elin ska åka.  Och Casper åkte med Pappa där Ludde och Felicia ska åka med. Så de behöver inte sitta själv hela resan ner till Östersund. Känns bra iallafall. Men de lär nog sova hela vägen, de har varit så trötta idag eftersom de har varit full gång precis hela förmiddagen.
Men känns konstigt att ingen är hemma, känns som att de ligger och vilar. Men lite skönt är det, att inte behöva tänka så mycket om jag ska gå någonstans, eller bara vill göra något. Sen att få sova ut. :) Men kommer sakna dom jätte mycket, men jag vet ju att de kommer ha det bra, och jätte kul. =)

Jag vet inte alls vad jag ska göra nu, det är inte så bra väder. Ska ta en dusch iallafall, sen kolla om det går nån rolig turnering eller hitta på något annat. Städa ska jag också göra, men städade bort de mesta förut, ska försöka få hjälp att ta bort den jätte stora kartongen som vi har i hallen, som tv låg i. Den är bara i vägen, sen imorrn har jag bokat tvätttid.

Ne men nu ska jag ta en dusch.. Hoj


SES PÅ SÖNDAG älsklingar

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Jag vill tipsa om att jag har en tävling i min blogg där man kan vinna ett valfritt Micki-pussel från Lajbansson Leksaker - kika gärna in och var med! :)

2009-08-21 @ 21:48:31
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0