Tisdag!

GODmorgon. 
Här klev vi upp runt halv 9 tiden. Efter frukosten la ja mig på soffan och råkade visst somna. Vaknade för en liten stund sedan. sköönt! Colin ligger just nu och vilar och barnen ser på tv. 

Idag har vi inget planerat. Lär nog ta oss ut en sväng. 
Det gick jätte bra att lämna av dem på dagis igår, efter nästan en månads ledighet. Nästa vecka ändras deras schema eftersom jag börjar studera på Måndag. Får hoppas det går bra. :-) 

Ne, kanske man ska börja tänka på någon lunch till barnen.. 



Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Delta gärna i Dagens blogg hos mig :)

2011-01-11 @ 13:00:17
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0