Trött



Colin försöker att snå Casper smågodis



Hatar att somna på kvällarna när man sover ner barnen. Vaknade alldeles nyss, och tröttare än tröttast. Man blir bara mer trött om man sover en stund och sedan kliver upp. Men just då var det nog härligt.

Idag har vi... Lämnat kidsen på dagis imorse, efteråt tog jag och Amanda en promenad ut till skogen. Var härligt med lite frisk luft på morgonen, och promenader behövs alltid. När jag kom hem blev det lite städning och tvätten började ropa efter mig.  Sen hämta kdisen igen..

När vi kom hem fortsätte tvättandet och vid 3 åkte jag och Melvin med pappa och Carro in till staden, jag for och köpte Dannes present inför lördagen. (födelelsedag) :) Men han är som ett litet barn och vill öppna det nu, frågar vad det är för något. lol. Men packetet är bortgömt och på lördagsmorgon får det öppnas. =)

Ikväll hoppas vi på poker, blev inget igår, eller i förrgår..får hoppas på ikväll. Sen måste jag springa iväg på kiosken och köpa snus innan det stäger. Men känner mg så seg, och kommer att ånga mig om jag inte går...



Det enda Colin gör nu är, ställer sig mot bord/soffan, ja allt som går att klättra på.. en riktig busunge, men han älskar´t



Kommentarer
Postat av: Becca

Ne, precis.. Liksom, beväpnat rån är ju coolt! :D

2010-09-06 @ 22:09:49
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0