Morning


Goooodmorgon.
Här har vi varit uppe sedan kvart i 7. Jag traskade iväg på dagis för ett tag sedan nu är bara Colin hemma. Han försöker att vila nu.

Ute regnar det, så det blev vadslagning imorse vilken som skulle vandra på dagis. Det slutade med att jag gick och när jag kom hem skulle de väntas en god frukost. Och det gjorde det! Omelett/bacon/bröd.  Gott var det!


Nu ska jag slappa, sen ta ta i städningen, ska nog kila er till tvättstugan och kolla om det är ledigt nu på morgonen. Melvin fick plötsligt slut på kalsonger. Han som hade en hel hög bara för nån dag sen. men han byter kalsonger några gånger per dag också, som med kläder. tvätt tvätt...





Kommentarer
Postat av: Elida & Elliott

Åh ja det ska bli superroligt! :) Hoppas ni får kul imorrn också!



Kram från oss!

2010-09-24 @ 12:57:29
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0