FREDAG kväll

 
Nu är det kväll. Barnen ligger till sängs och jag har precis klivit ut ur duschen.
Vet inte alls vad som händer ikväll, kanske blir att se Vampire, blev inget igår. Sen väntar jag på att Danne ska spela klart sitt game så han kan gå och köpa snus..

Idag har vi inte gjort så mycket, när jag och barnen kom hem från dagis ville de se på Svambop, jag föreslog att vi skulle baka men det ville inte dom. Sen blev det lite snabbtvättning eftersom Melvin fick slut på kallingar, och jag tvättade mina leggins som jag ska ha på mig imorgon kväll. Känns kul att få komma iväg en sväng imorgon kväll och ta en liten längre sovmorgon på Söndag. Iallafall till 10. :)  

Och imorgon ska jag och syster in på Recycling Mums och fynda kläder till barnen. Får hoppas man hittar lika mycket som förra gången, och nu har jag lite mer pengar att spendera, = ÄNNU mer kläder! Både Colin och Casper är i behov av nya kläder, speciellt Colin. Men ska nog föröska hitta till alla! Ska kolla om det finns någon fleeceoverall till Colin också.


Ha en bra kväll!


Den här söta-stora-klumpen blir 7 månader idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0