FREDAGSMYS



Idag har vi varit på ÖoB. Jag och Casper for iväg med pappa, Carro och Jim. Efter dagis idag plockade barnen ihop lite löv, blommor och mossa som de tänkte göra en tavla av imorgon, så jag for och handlade lite pyssel grejor till allting. :)

Och Melvin blev överlycklig ikväll, han har länge velat sova utan blöja under nätterna nu, men vi har nekat eftersom vi först måste inhandla nått extra "lakan" eller vad det heter att ha i sängen. Och jag har sökt precis överallt, jämt när jag är och handlar, men ej funnit något. Men idag hade de fått in sådant på Konsum, så det blev genast ett köp. Så Melvin var lite mallig nu då han bara skulle sova i kallingar. Får se hur det går. :)

Och Colin har blivit lite små sjuk igen, låter lite hes och har lite hosta stackarn. Får hoppas han sover bra under natten..

Strax kommer Carro och Jim ner och tar med sig wii. Så blir spel ikväll. Sen blir det nog någon film, Danne har fyllt datorn nu så nått lär finnas att se =)



En glad men lite sjuk Colin med pappa.


Under en längre tid nu har jag försökt lära Colin att säga mamma, så han lär sig vad han ska säga. Jag upprepar det med honom hela dagarna. Men nu när han väl säger något säger han pappa. Den lilla skiten. ;) Vi som har tränat och tränat ;) Låter så gulligt när han kryper runt där på golvet iallafall, sötnosen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0