Äntligen

Äntligen fungerar allting här. Var min webläsare som muppade sig, eftersom jag såg idag att det funkade galant att skriva ifrån Dannes. Men fixade det precis nu! :)
Idag for vi in till staden när det öppnade. Melvin & Casper var på dagis så det blev en liten snabbvisit bara, men vi hann med allting innan vi skulle åka hem efter knappt 1½ timme.
Jag inhandlade nya skridskor. PÅ TIDEN! Förra året åkte vi ingenting eftersom barnen inte hade nå skridskor då, men i vinter ska vi åka mycket! Sen är det friåkning på Kempehallen varje dag också. Så dit lär vi ta oss några ggr också. =) Danne måste bara in och slipa hans skridskor.
Fick även med mig nytt puder hem, den andra jag hade blev förstörd. Och Melvin & Casper fick kalsonger och strumpor, och Danne fick med sig ett par mjukis byxor hem. Ja just, köpte även ett headset+mic till datorn. Behövs nu när jag nördar mig så mycket framför spel så jag kan surra med Carro, den andra spelnörden. :b
Runt 3 tiden åkte jag med pappa Carro & Jim och storhandlade. Och mycket fick jag med mig hem. Melvin och Casper fick även en varsin film som de ska ha med sig på Fredag när de sover borta.
En galen Colin som kryper in under bordet och ut på andra sidan. Har hänt några gånger, lika roligt att se hur han har tänkt att ta sig ner. Det slutar alltid att man får lyfta ner han ;)
Colins sysselsättning när man diskar eller något.  =)

Kommentarer
Postat av: veronica

spelet som River fick av er funka inte på min dator =(

2010-10-23 @ 10:31:52
Postat av: Becca

Haha.. jag är alltid sugen på att se True Blood.. Men jag får vänta tills nästa år.. Suck.. Vill ha böckerna!

2010-10-24 @ 21:56:34
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Becca

Ojdå. Grattis till storpojken! <3

2010-10-24 @ 21:57:34
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0