Tisdag morgon

Idag var vi uppe med tuppen igen, halv 7. Men det funkade eftersom jag kände mig rätt utvilat. Fast jag bara sov runt 5 timmar och 2 timmar natten innan. Colin ville iallafall inte upp inatt och leka så det var ett plus! :)
Barnen leker nu och Colin diggar till Volbeat, får se vad som hittas på idag, barnen är lediga så det blir nog pulkåkning som gäller. Jag och Carro gick ut på en prommis igår kväll med Colin i pulkan. Skulle försöka hålla han vaken lite längre genom att busa på ute, men pulkåkning var värsta sömnmedlet. Så det blev in och leka igen efter en stund.. 

Colin har blivit riktigt duktig på att stå själv nu utan stöd. Han har försökt att ta ett steg men då föll han på rumpan. =) Sen har han lärt sig 4 ord. Mamma & pappa, ( var mest pappa förut men nu säger han bara mamma), tutte och där. Tutte sa han senast imorse då han vaknade, för den var totalt försvunnen. Lät riktigt gulligt. :)

Och på Fredag ska Melvin få sin efterlängtade gallerhjälm så han kan vara med och spela hockey på dagis. Han lär nog bli glad. Sen måste det inhandlas födelsedagspresenter & julklappar också. Nära nu.
Nu ska jag he på Fifi åt barnen, deras favoritfilm. Ska kika på Fredag om det finns andra Fifi filmer så de kan variera lite.. =)





Kommentarer
Postat av: Becca

Tack:)

Gulligt att Colin redan kan prata lite:)

Va med i min tävling nu då:P

2010-11-16 @ 14:05:31
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0