Onsdag!



Melvin & Colin för 8 månader sen, tiden går fort


Hej Onsdag. (känns som att det är Torsdag..)

DAGENS:
  • Droppat av barnen på dagis
  • Haft samtal för Casper
  • Traskade hem med barnen
  • Ätit sen lunch så ingen var hungrig vid middagen
  • STORhandlat
  • Proppade i barnen massor av kvällsfika. 1 stor risifrutti, en macka, ett äpple och en clementin. Sen ville melvin ha frukost?!?
  • Städat barnens rum
  • Danne nattade ner Melvin & Casper
  • Jag leker vidare med Colin
  • Kvart i 8 orkade han inte leka mer och somnade utav vällingen
Nu när ALLA sover (Danne slocknade han också) sitter jag och kikar på Små mirakel. Intressant att se. 

På Fredag har jag och Melvin bokat upp oss på en liten tur in till staden. Melvin ska kolla om han hittar någon gallerhjäm & pyjamas. Se ville Danne och Colin ha nya mössor.  Sen blir det fika mitt upp i allt också, och julklappsköp kanske..

Colins pulkpremiär. =)


SötCasper ska äta en sur godis

Kommentarer
Postat av: Elida & Elliott

Vilka fina bilder på barnen :) Ja alldeles längesen, ni får komma hit och äta tårta på lördag :)



Kram från oss!

2010-11-18 @ 15:23:52
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0