Måndag


nu sover alla barnen för kvällen och nu kan man själv vila ut. lägger jag mig på soffan nu så somnar jag. trött? Ja!
men känner inte för att sova riktigt än.

Idag har barnen varit på dagis, tiden bara sprang iväg och sen skulle de hämtas. :) Daniel skulle med bussen efter hämtningen för han skulle på möte på arbetsförmedlingen. så vi vinkade av honom sen gick vi till lekparken och gjorde av med lite mer energi och drack youghurt. :)



Efter vi lekt någon timma gick vi hem till pappa för jag skulle kolla om de skulle på affärn något idag, och de skulle de. så det var ju bra. =) Danne kom hem vid fyra igen och då for jag och Melvin med och handlade. Så nu har vi bunkrat upp lite mer. känns alltid bra.






Kommentarer
Postat av: Elida

Hej babe! Klart vi måste ses snart! Vi åker till Karlstad i veckan och blir borta tills söndag, men kanske nästa vecka? Ska kolla upp hur jag jobbar så hör jag av mig! :)

2010-05-10 @ 22:33:07
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0