Söndag - Morsdag


Varit en rätt så härlig och bra dag idag. Förutom då vädret har skiftat lite nu och då.

Imorse var vi uppe runt 7 tiden och härjade på. Vid 10 slocknade jag och Colin på soffan, härligt var det.
Under förmiddagen gjorde vi inte så mycket men vid halv 3-3 gjorde vi oss iordning för att fara iväg på middag hos Dannes mamma för att fira morsdag. Blev mycket god mat och efterätt. :)

Av Danne fick jag hjärtformade chokladpraliner och en trisslott om ett hopp av att vi skulle bli miljonär. Men det blev en nit. Chokladpralinerna sitter jag och smaskar i mig just nu. =)



Nu ska jag spela lite poker på svenska spel. Danne som bjuder. Han förde över 130 på mitt spelkonto så det var snällt. :) Får hoppas att det blir nån dubbling.

Just ja, på förmiddagen klippte jag Melvin och Casper. Blev riktigt bra. Så söta det blev. Casper har vi aldrig klippt förut, bara toppat av lite grann. För han har alltid varit så söt i sin frisyr. Men nu klippte jag kort och guud vad han passade i det. Melvin tyckte det var jätte skönt att bli av med sitt hår också, men han är rätt så jobbig att klippa, rädd för saxen och sa AJ AJ varje gång jag rörde håret hans. stackarn. Men det gick tillslut. =)

Caspers nya frilla. :)


Melvins frilla:)




Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: susanna

Gud vad söta dom blev, du är ju rätt händig vid saxen, kram mamma.

2010-05-30 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0