internet funkar


Ääääntligen har vi vårat internet igen. det kom igång för några timmar sedan. känns som att man har varit utan i evigheter. haha.

i veckan/helgen har det varit mycket lekplats besök glass ätande. Riktigt bra väder har det varit, förutom nån liten regnskur då och då.


Dagen idag har bjudit på bvc besök, Colin fick 3-mån sprutan, sen hem och vila en stund innan Melvin och Casper skulle hämtas på dagis. När vi kom hem tog jag bort stödhjulen på Melvins cykel, för han visade mig idag på dagis hur duktig han har blivit att cykla utan. Rakarns va duktig han var. Och lika duktig var han på sin egen cykel. Men lite mer övning behövs förstås. :)

Danne är uppe hos Matte ikväll med min dator och spelar nå spel. Här sover alla tre barnen och jag ska strax spela lite Skate2.

Imorrn blir det en sväng in till staden, Danne ska fixa nå grejor till bilen för han ska skruva i den imorrn. Snart kör klar. Jey. =)

Sen i veckan har Danne lovat att baka massa fika till min födelesedag, och en egen smörgåstårta skulle han göra också, duktiga han. :) Det enda jag ska anstränga mig till är att göra en vanlig tårta. =)


Nu ska jag spela lite.
Slänger in lite nya bilder senare ikväll om inte Danne blir så sen, annars gör jag det imorgon..

Ha't bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0