Tisdag


Ja nu har lillgrabben Colin trippat runt hela dagen i lägenheten. Har har blivit mer modig nu och försöker gå hela tiden. Idag gick han från vardagsrummet och in till köket. Över tröskeln och allting! :) Duktig grabb.

Colin i sina nya kläder han fick av tomten :-)


Idag var jag och Melvin iväg på stan en sväng. Eller, stan och stan, onoff och Willys osv med pappa. Skulle köpa en ny bärbar dator nu medans priserna har sjunkit. Men självklart var datorn jag var ute efter slut. Men skulle komma in mer på Torsdag så då ska vi dit igen och raffa åt oss en. :)

Strax kommer nog Danne och Robban ner, Danne är och hjälper han med datorn sin, bygga ihop osv.
Sen kommer de ner för spel, blir nog Alan Wake hoppas jag. J*vligt grymt spel. Jag fastande för det ganska snabbt!

Och imorgon kommer älskade Rebecca förbi, längtar! Jag bli sååå roligt att träffa na igen. :D

Tjollahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0