Tisdag


Jag är kvar, lite seg på att orka blogga bara.

Just nu ligger jag i soffan med en stekhet Casper. stackarn. Han har legat i soffan nästan hela dagen,får hoppas han hinner bli frisk tills på Torsdag då Melvin fyller år. Alvedon gör ju dunder iallafall, han orkade leka en stund och såg pigg ut innan läggdags. Men nu vaknade han för en stund sen med hög feber. Han dricker bra iallafall!

Idag fick Melvin en tidig födelsedagspresent. En Hoppborg. Vi pumpade upp den i eftermiddags eftersom imorrn blir det bara städning och bakning, och det tog ett bra tag att få upp den. Men barnen blev överlycklig och hoppade för fullt efteråt. Mest Melvin, Casper kände sig lite hängig och hoppade bara en liten stund.

Nu ska jag lägga mig brevid Casper så han kan somna, satte han precis i ett bad eftersom han var så varm, men där ville han inte vara nå länge, så nu ska vi se om han vill sova igen..

Min sjukling Casper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0