Tisdag


Hallå där ute.

YES jag är friskt, än iallafall. Trodde där ett tag idag att jag skulle åka på magsjukan jag också, låg rätt död på soffan ett bra tag, men det gick till sig. Danne tror den kommer inatt, för oss båda. Sist åkte vi på magsjukan samtidigt också. Men vi får se.


Har nyss kollat på Bridge To Terabith. Rätt okey film. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra..


Idag har vi varit inne heela dagen. Riktigt kallt är det ute. Jag var ut en sväng då jag var på affärn, men inget mer. Fast å andra sidan har vi varit inne flera dagar i sträck eftersom magsjukan härjar här, barnen klättrar på väggarna. Får hoppas sjukan går över snart så vi kan röra oss ut också.


Ne kanske man ska nörda sig vid tvn ett tag...

Colin och Casper leker :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0