Söndag


Blev ingen bingolotto ikväll, VA? Sara utan bingolott?? Jaa.. Fan min börs är borta. :O
Hade den senast i Fredags då vi var på hemköp, la den i skötväskan när vi gick hem, och idag skulle jag hämta den för att ta fram busspengar till Danne, men då fanns inte börsen.
Vi har vänt upp och ner på lägenheten, sökt i alla skåp, hela barnens rum, alla garderober, barnens gömställen, men den är fortfarande borta. Jahapp. Spärra korten då och betsälla nya. Och det tråkiga var ju att både min och Dannes bankomatkort låg i börsen.
Så imorgon får vi föra över pengarna på Daniels mammas konto och ta up pengarna innan vi far till stan och handlar julklappar. Casper och Colin ska vara där med farmor och leka och Melvin ska vara hos morfar. 

Ja just, vi har hittat våran boxerdosa. Yey. Melvin hade inte kastat ut den genom fönsret som ha sa, en lite luring det där. Den låg i en kakform ovanpå Dannes dator, och kakformen var tom. undra vilka busungar som har ätit upp dom tro?:P


Tro jag ska försöka få liv i Danne nu, han somnade med Casper i sängen.


Tro om man ska fara och åka skridskor nån dag igen?! Skulle nog uppskattas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0