Onsdag!


Idag har vi haft Rebecca på besök. Riktigt roligt. =) Och det tyckte barnen också, som de härjade. :)
Förutom det har vi inte gjort något speciellt alls.


Det blir ingen tripp till Östersund iallafall då Thomas inte kunde låna en extra bil. Men de svängde förbi här ikväll och lämnade mat så vi kunde äta en god nyårsmiddag iallafall. Det var snällt! =) Så det blir oxfilé och smördegs grejs. Så Danne får fullt upp på Fredag med att fixa det. :-)


Nu är Danne uppe hos Robban igen. Jag kikar på Det Kungliga Lasarettet. Ska se en film jag har tage hem också.
Annars så vill jag bara att det ska bli Torsdag så jag får fara och köpa min dator. Men med min otur så lär det säkert ha bilvit förseningar eller något. Men vi får hoppas att det inte blir det. :)
Ja och igår rensade jag hela min dator, så nu finns det inget på den eftersom jag ska ge bort denna imorgon till Philip och Malin. Så har inget installerat, rätt trååkigt.


Men...
Nu blir det fiiilm!

Kommentarer
Postat av: Elida & Elliott

Vad duktig Colin har blivit! Tänk vad tiden springer iväg :) Vad är det för dator du ska köpa? Jag skulle verkligen behöva tips på någon ny dator, eller prova tömma denna kanske ;) Den är sååå seg nuförtiden! Kram på er!

2010-12-29 @ 23:10:11
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0