Helgs slut

GODmorgon.
Vaknade 20 i 8 imorse, så lite sovmorgon blev det iallafall. :) Somnade rätt tidigt igår också. Det enda vi gjorde var att kolla på film. Först Vampires och sen Smallville. Men Danne somnade rätt tidigt så han var inget kul umgänge. :b

Idag blir det nog en städardag. Drygt men det måste göras.
Ska strax kila ner till tvättstugan och hämta upp sofföverdragen som blev tvättade igår. 

Melvin och Casper for med Matte och Camilla till Knasiga Kojan igår. Men Melvin pallade inte med så mycket satt bara mest, så Matte körde hem honom, han hade lite ont i magen. Jag och Melvin satt i soffan och drack saftsoppa, rätt va det är så spyr han ner HELA soffan, hans kudde och Dannes täcke. Stackarn. Sprang fort ner till tvättstugan för att se om det var ledigt, och det var det. Så blev att börja tvätta allting på en gång då och skura rent för en härligare doft..

Melvin kom inspringandes till mig inatt och sa att han måste spy. Vi sprang på toaletten, men det kom inget. Än så länge verkar allt okey, han har ätit macka och druckit varmchoklad. Får se om han lyckas må bra idag utan magont.
Ja, jag hittar inte min telefon. La undan den igår innan jag och Casper gick ut till backen, men nu har jag glömt var jag lagt den. Sökt överallt. :S Aja, den kommer nog fram för eller senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0