Granen i köket

Ja det slutade med att vi fick ställa in granen i köket, annars hade den inte varit hel med 3 barn som sliter i den och Melvin tjuvar åt sig julkappar och springer och gömmer sig på rummet. Men ja, det blev fint ändå. =) Känns lite konstigt bara att ha julgranen i köket. Tur vi har ett stort kök. :b

Glömde dock att köpa lampor till granen.



Imorse for jag, Carro och Colin in till stan. Melvin skulle först följa med, men han sa:
- Jag orkar inte gå på stan idag.
Haha, ja, och Casper ville inte heller följa, Melvin lurade i honom att han inte heller orkade.
Så Colin fick följa med, han sovde mest hela tiden.
Medans vi far på stan så klädde barnen granen. :)

Hittade julkappar som jag skulle handla, sen blev det ett till paket till Melvin, eftersom Casper hade lite fler än honom. Men denna grej kommer han att bli glad över eftersom att han alltid pekar på ett sånt när vi är inne på LekLust. Alltså en egen dator. Från 3 år. Så den kommer han nog bli glad över.
Sen hittade jag en julklänning till mig själv som jag ska ha på julafton. Och 30% fick jag på den också, kanon! :)


Imorgon kommer Jenny, Magnus och Ellenora och hälsar på :) Det ska bli roligt.
Men måste tvätta vid tolv tiden, var helt fullt idag.

Nu ska vi strax se nån äventyrsfilm som Danne har tagit ner. Får hoppas den är bra!

Ha en bra kväll!!



Kommentarer
Postat av: Becca

I know:) försökte ringa dig igår kväll men din mobil var avstängd:(

2010-12-22 @ 12:23:57
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: - VIKTORIA '

sjukt fin gran!

2010-12-22 @ 13:01:24
URL: http://vikzan.blogg.se/
Postat av: Becca

Okej.. kommer nog ringa dig vid nio tiden om det går bra??

2010-12-22 @ 19:14:34
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Elida & Elliott

Vad mysigt ni har det! GOD JUL på er med! Massor med kramar från oss till hela familjen

2010-12-23 @ 13:38:58
URL: http://rosenknopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0