Fyndat

Hej Lördag! 

Imorse fick vi sovmorgon till klockan 8. Helt fantastiskt. Men dessvärre ville jag kliva upp runt 7, och hade ställt klockan också, men den hör jag aldrig längre. Innan klockan 9 hade vi planerat att hämta bilen och fara. Men vi hann ändå. Vi fick låna pappas bil, Danne skjussade mig till Nolaskolan för att gå på Recycling Mums. Medans jag var där for han med barnen och hälsade på farmor. 

Jag tyckte det inte fanns något speciellt denna gång men jag hittade litegran. Köpte ett Plug in Play spel till barnen, som man kopplar till tvn med tre olika spel med en spelmatta. Den tyckte de om. Sen hittade jag typ som ett "tält" fast som en bil med Star Wars. Den får Melvin nästa vecka då han fyller år. Och Casper älskar att ha dockor att ta hand om, så jag köpte en docka som det även följde med bärsele och åkpåse till. Den har dom bråkat om idag. 
Fick även med mig en film hem, en påse med bilar och en Spiderman grej man sätter på handen och skjuter iväg runda saker. Allt detta för endast 290 kr. :)

Nu kikar jag på dagissnuten på 3an och Danne spelar Lol. Får se vad som händer sen.
Hej

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hej, näjz blogg!



Nu är det så att jag har en "frågestund" på min blogg, och det är för att folk ska få fråga lite om mig och lära känna mig lite bättre. så om du har lust, kika in och släng in en fråga om du vill. förövrigt, om du inte tycker om spamm och reklamer eller vad man ska kalla detta så ber jag hemskt mycket om ursäkt. om inget annat, ha det så trevligt denna mysiga måndag kvällen :)

2010-12-06 @ 20:22:13
URL: http://yoyossecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0