FREDAG

Oj nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. typsikt.
I Onsdag var vi som sagt och kollade synen på Casper. Och allt såg bra ut så det var jätte bra. Och Casper var jätte duktig. :) 

Annars har det inte hänt så mycket, barnen var hemma ifrån dagis idag eftersom det går magsjuka där. Inget vi vill ha hit direkt. Så det har vart fullt shå hela dagen. Blev en liten handling på förmiddagen och nu på eftermiddagen gick jag och Casper och handlade lite Fredagsmys godis. Nu ligger alla och sover.


Imorgon ska jag iväg på Recycling Mums och se om jag hittar nått roligt till grabbarna. Danne ska köra in mig sen far dom till hans mamma så jag får kika runt där själv. Får hoppas jag fyndar nått =) Brukar alltid vara så j*vla mycket folk där.. Så tur att barnen inte behövde följa med, då tappar man väl bort dom..

Vet inte alls vad jag ska göra nu, spela poker? se på film? 
Fylla godisskålen ska jag göra ialalfall, sen får jag se vad jag gör.. 

En bild som Carro gjort på Melvin och Casper :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Nej det har jag inte!! Herregud!!

Tack för att du påminde mig.. Fan, det måste ju vara något fel på oss?!!?

2010-12-03 @ 22:55:47
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0