BLÖJIGT

Jaa inte världens roligaste natt. Haft det bättre faktiskt.
Halv 1 vaknar Melvin, hade ont i magen och ville ha blöja som han fyllde välldigt snabbt. Tänk dig sånna blöjor X5.
När han var färdig sprang han och spydde. Jag som trodde han var mot bättringshållet.
Iallafall, strax därefter vaknar Colin, han hade också gjort i blöjan och ville absolut inte sova sen..
Somnade om runt halv 3 tiden och alla barnen sover då, sen blir jag väckt kvart över 6, både Melvin & Colin har fyllt blöjorna igen. Bara upp igen då. Sen var det ingen ide att lägga sig igen. Ringde dagis och sa att barnen blir hemma, vi har fikat frukost och nu ser Melvin & Casper tv och Colin röjer ut Daniels filmer.
Ska låta Danne sova ut ett tag, sen går jag och lägger mig när han kliver upp, bra deal. Nu ska jag hjälpa Colin att städa ihop filmerna..
Juust, måste iväg och köpa blöjor också. Gick åt ganska många inatt. Börja sina nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0