Trött + plugg


Redan Onsdag kväll. Melvin sitter här brevid mig och tittar på lite tv. Han kunde inte sova. Men snart ska han få hoppa i säng igen. Ska upp på dagis imorgon. Casper har varit hemma i veckan, lite små febrig och förkyld. Men febern låg aldrig över 38 så han har varit lika vild som vanligt. Imorrn ska även Casper på dagis, lite förkyld är han fortfarande men det är väl dom flesta barnen. Även jag börja bli förkyld nu.

Känns bra att Casper kunde friskna till så han även kunde fara på dagis, har 2 inlämningsuppgifter som ska in på fredag, och det går inte att studera under dagarna som jag brukar eftersom Casper har varit hemma. Har suttit på kvällarna när de lagt sig istället och då är man för trött för att orka länge. Imorrn och på Fredag blir det bara plugg och jag tror nog att jag hinner.
Ikväll har jag suttit och skrivit på Omvårdnasuppgiften och hittils går det bra. Den blir jag nog klar med ganska fort imorgon eftersom jag gjorde bort det mesta ikväll. Sen fortsätta på nästa uppgift, när jag väl har börjat bruka de gå rätt så flitigt fram. Så imorrn vill jag inte bli störd! :)

Ikväll orkar jag inte göra något mera, snart somnar jag. Ska lägga ner Melvin och lägga mig i soffan och kolla på en komedi film som går på 6an.

Hej svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0