Torsdag

Godmorgon.
Somnade hyfsat tidigt igår, förstår inte hur jag kunde vara så trött. Vid 7 la vi ner barnen i sängen, Casper somnade vid halv 8, efter de kom Melvin upp, han fick sitta med mig ett tag. Men vaknade runt 11 halv 12, och då låg Melvin också och sov. Danne hade lagt sig på soffan för Melvin hade tage upp hela hans plats.
Klev då upp och la Melvin i sin säng, sen blev det lite tv innan jag somnade om igen. Blev många timmars sömn inatt. :)
Imorse vaknade Casper kvart i 6, och väckte då Melvin. Då belv det bompa till kvart i 7. Sen frukost och sen fick de bada. De älskar att bada fram tills man ska duscha håret och kroppen på dem.

Nu är de på dagis, jag ska fixa nån frukost innan jag gör klart mitt arbete.
Och på Måndag börjar praktiken. :O Känner mig inte riktigt taggad för de, men de ska väl funka.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0