Söndag kväll.


Gokväll.
Snart blir det att besöka sängen. Har just tagit mig ett stort glas obóy. Fixat iordning barnens kläder inför imorgon och packat deras ryggsäckar med regnkläder och extrakläder, även packat väskan jag ska ha med mig, alla pappren som ska till handledaren och lagt in lunchen i kylen. :) Känns som att det ändå kommer att bli en massa stress imorrn bitti fast jag har gjort iordning allt nu ikväll.

Känns konstigt att behöva lämna barnen halv 7 imorrn bitti, och resten av veckan, när vanliga tiden är 9, vi bruka hinna med mycket på morgonen men imorrn blir det kliva upp, fika frukost, klä sig och fara. Sen ska jag hinna till praktiken till 7. Får gå fort. Tur att det inte är så jätte långt ifrån.

Ska lägga fram madrasserna framför tvn och kolla på The Forgotten som början 21.30 på 6an nu. Lär nog somna nån gång under filmens gång kan jag tro.

Hittade lite gamla bilder i kameran, kameran som vi nästan alldrig använder, den är så seg. 


Pappa och Casper. =)


Melvin. :)


Casper. Lite hår han hade här, gullunge.

Vi hörs. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0