Natti


Hej hallå.

Idag har jag varit hemma, Casper var stek het imorse men hade inte feber? Trodde det först var för att han var nyvaken och varm, men det släppte aldrig. Var lika varm innan vi skulle börja promenera till dagis, och gnällig var han. Så han fick vara hemma idag. Sen kom Danne hem igen också, han fick tydligen soppa torsk efter vägen till jobbet, så han fick promenera hem. Fick dessvärre inte tag på nån skjuss eller liknande så han blev hemma också.
Casper var jätte varm till ungeför 10 på förmiddagen.Sen släppte allt ungefär. Och busig har han varit. :)
Men han får vara hemma imorrn också, jag är ledig imorrn så detg var lika bra. Igentligen skulle jag behöva plugga plugga hela dagen imorrn, men bättre han får vara hemma. Kanske håller på att bli sjuk? Ser hur det ser ut imorrn.

Vid 2 tiden kom Melvin hem. For på affärn och handlade bröd och mjölk, sen hem och kollade lite på barntv innan vi började med maten. Efter middagen gick vi till kisoken en sväng, jag och Danne skulle handla lite små godis till pokern vi spelade ikväll. När vi kom hem satt vi alla inne på barnens rum och läste böcker, ritade och lekte med bilar.

Efter pokern vi spelade ikväll spelade jag och Danne Scenit. Jag vann och Danne som är en sån dålig förlorare såg ut att bli sur. Som vanligt då om han förlorar. haha.. jaja.

Nu blir det sängen snart, Danne har redan slocknat på soffan. Ska väl väcka honom så man slipper sova själv.

Ja föresten, imorse fick Melvin cykla till dagis för första gången. Gud så lycklig han var. Hela vägen sa han, Cykla dagis, cykla dagis. Och skrattade mellan gångerna. Sötgrabben. Han ska få cykla imorrn också då jag inte har nå jobb att springa till efteråt. Glad han kommer bli. :)
Tjollahopp. Hej då och Godnatt.




Malin, Melvin och Casper i sommras ute i Gullvik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0