Laserdome kväll.


Hej svejs.
Var ett tag sedan som jag skrev, som vanligt..
I veckan har det varit sjuka barn och massa plugg. Men det slutade bra iafl. :)

Ikväll har vi varit och spelat laserdoom. Verkligen kul, och vilken träning det ger. Tro de va 3dje gången jag spelade nu och det är alltid lika roligt. Vi spelade 2x12 min.

Just nu är Danne och hämtar Matte och Millan mfl. Sen blir det en sväng på statiol och köpa hem pan pizza.
Barnens la sig runt halv 9 ikväll, så man får hoppas på en liten sovmorgon imorrn iallafall. :) Imorse skulle de bums upp runt 6 halv 7. Tur att barntv går då, de är bänkade framför bompa ett bra tag på morgonen.

Vet inte alls vad jag ska göra nu, kikar lite smått på komedin som går på 3an. Men har missat ganska mycket eftersom jag jag spelade en turnering åt Danne medans han for och skjussade. Men den gick det kasst på, KK mot 88, självklart får han in 8an på rivern, men var bara en 25 centare.

Har myst ner mig i soffan nu, och blir nog liggandes här ett tag till, kommer nog somna här med eftersom det har jag gjort varje kväll denna vecka. Men tur så blir jag väckt när Danne ska lägga sig så man kan lägga sig på madrassen, där sover man bäst. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0