Kvällstalk

 Go Kväll!

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Släppte av barnen på dagis klockan 7, fick lov att gå hem igen för jag glömde alla skolböcker, sen var det bara att löpa till bussen. Slutar igentligen 2 på måndagar, men idag skulle vi ha en handledarträff kl 2, så vi slutade inte förens 3 halv 4. Hann med bussen kvart i 4 hem. Var hyfsat trött och seg idag, kändes som jag inte alls hängde med på lektionerna, huvudvärken är borta iallafall.

Fick igång internet idag igen, det försvann igår eftermiddag. Ibland försvinner den bara. Jävligt irriterande. Danne och jag somnade på soffan igår innan 9 iallafall. Klockan var inte mycket. Vaknade halv 11, kändes som klockan var 2 - 3 på natten. Så igår sovde vi mest bara. Fick mycket sömn inatt, men ändå var jag helt slut under dagen. Kanske börjar bli sjuk.. Hoppas inte.

Ser nu på Du, Jag och Dupree på 3an. Hyffsad bra film, ska fixa lite kvällsfika också. :)

Kommer in lite kort på kidsen, knäppt med mobilen därför lite suddiga.

Adjöken


Sitter och kollar på Bompa innan läggdags.

Melvin innan dagis en morgon.


Casper innan dagis en morgon.

Gnatt alla


Kommentarer
Postat av: Becca

Sötisarna! Vad gullig casper är i långt blondt hår:D

2009-09-08 @ 00:39:32
URL: http://beccanorman.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe jo jag vet. :) Men måste klippa luggen på han.

2009-09-08 @ 12:04:12
Postat av: Anonym

Fin blogg :) Besök gärna vår tvillingblogg:

www.nattievikkie.blogg.se

Kramar

2009-09-08 @ 12:51:37
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0