Kväll


Redan kväll, dagarna går fort. Iallafall på eftermiddagen.
Upp tidigt imorse igen, är ovanligt pigg när jag kliver upp..men det är väl bra. Blir desvärre tröttare när jag kommer till praktiken innan vi gör något.
Slutade 14.00 idag,skönt. 2 timmar tidigare gör mycket, är inte lika trött när man kommer hem heller. Danne kom förbi och hämtade upp mig eftersom han också slutar klockan 2. Sen for vi och hämtade barnen på dagis. Sen bestämmde vi oss för att städa när vi komme hem.
Blev lagom bra tajming eftersom Matte och Millan tog med Melvin in till stan på lekparken, och Carro tog Casper på en promenad mot spar. Så det blev helt plötsligt mycket enklare att städa. Sen for Melvin hem till Matte o Millan och åt middag, det tyckte han nog var roligt. :)

Just nu är det Girl next door på 5an. Tro den hette så. Men den är snart slut, och då blir det sängen.
Imorrn blir det jobb till 4 igen, även torsdag, men på Fredag slutar jag 13.00. Good! :)

Nu börjar filmen igen. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0