Helg.


Äntligen Fredag! Vart en lång och tuff praktik vecka. Nog för att jag inte gjorde så mycket de första dagarna under praktiken, mest lite inlärning och se hur verksamheten fungerar. Idag fick jag testa på lite saker själva och nästa vecka blir det nog mer. Men det känns skönt med helg. Nästa vecka blir ännu tuffare, jobbar även hela helgen då också. suck. Känns drygt att spendera en hel helg på praktiken när man inte ens får betalt. Tycker det räcker då med veckodagar. men men.

Slutade 13.00 idag iallafall, for på affärn och köpte blöjor, blev helt shockad när jag såg att de hade höjt priserna på blöjorna, det är nästan tragiskt. Från 88 kr till 125 kr. Får dom göra en sån stor höjning? sjukt. Men de var ju bara att köpa och se glad ut. 
Sen for vi och hämtade kidsen så sedan for vidare. Jag och Danne for till ÖoB och skulle kika innan vi for och stor handlade. Sen for vi hem och vi alla gick upp till pappa min som fyller år idag. Blev smårgåstårta, gud vad god den var. :)  

Vid halv 7 gick vi hemmåt, barna var väldigt trötta och efter lite kvällsfika gick de och la sig. Har spelat nån pokerturnering ikväll, men gick na inte så bra. Blev utdragen hela tiden. Kände mig säker på en hand efter floppen, men självklart får han in 9an även på turn och river och får 4-tal.. Skit också..

Nu är det en film på 5an som jag kikar lite fram och tillbaka på..
så, gnatt och hej

Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Intressant blogg du har!! Och en fin header också.



Trevlig helg

2009-09-19 @ 14:55:25
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

2009-09-19 @ 15:24:20
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0