Dagen

Halloj.

Vart en lång dag idag, väckarn ringde innan halv 6 och då var det dags att stiga upp, sedan ta upp kidsen för frukost. Sen vandra till dagis. Lämningen gick bra och jag traskade vidare till praktiken.
Dagen har gått bra, och handledaren är bra också. Var rätt så less när jag kom hem, och ont i benen och trött. Danne och barnen var ute och cyklade när jag kom hem, så vi gick på en liten promenad. Och Casper var så trött, tror han gnällde ända tills klockan blev runt halv 7 - 7 när de skulle läggas, hans somnade dock väldigt snabbt. Men inte Melvin, han bruka få vara uppe lite längre efter att Casper har somnat, runt 8 halv 9 brukar Melvin somna. Men vi la oss på soffan och somnade båda två, vaknade strax efter halv 9 och la honom i sängen. Nu har jag bara kikat runt på internet och tänkte lägga mig till sängs. Upp samma tid imorgon, men går bara till kl, 14.00. Härligt.

Sen imorrn blir det plugg, tänkte plugga ikväll också, men jag orkade helt enkelt inte.

Nu ska jag sova. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0