Lekpark + dagis

Godmorgon.
Imorse vaknade vi alla vid halv 7. Barnen la sig i våran säng och kollade på Tellitubbies medans jag fixade frukost. Sen klädde vi på oss och lekte. Vi alla blev lite rastlösa eftersom det fanns inte så mycket att göra, så vid 8 klädde vi på oss och gick till lekparken. Kan ju säga att när vi kom till dagis var det bara att hänga in allt i torkskåpet, var rätt blött och grusit överallt. Men det är då det är som roligast för dem. :b

Nu är jag hemma och ska börja med att bädda sängen och plocka bort uti i hallen. Sen sätta mig ner och plugga lite. Imorrn måste jag in till stan och köpa linser och linsväska, drygt. Men ett måste.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0