Sen kväll


 Ikväll blev det en sent. Kom nyss hem.

Som sagt så for vi bort till Daniels mamma och åt fondy. super gott var det. Sen efterätt med glass och jordgubbar. :)
Sen blev det lite lek och barnen ville gå ut. Vid 8 ungefär började vi att spela kubb. Vi var 4 lag, och eftersom vi skulle spela efter Thomas regler så tog första matchen runt 1½ timme att spela. Jag och Danne kom i final mot Oskar och Tina. Men de vann. Runt halv 11 var vi klar, och nu ligger barnen i sängen.

Tror vi kommer få en liten sovmorgon imorrn. Eller så vaknar de samma tid ändå.

Danne och Oskar gick orecis ner tfill Aster, få se när Danne kommer hem. Han lovade att komma hem iallafall. men de har man hört förut. Jag ska spela nå spel nu och se lite tv, sen blir dfet sängen för mig, är helt slut efter kubb spelet, och myggbett har jag fått, massor.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0